Calendar
Octombrie 2008
L
Ma
Mi
J
V
S
D
Utilizator
Parola
Parteneri
Noutăţi
Iasi, 15 August 2013
Iasi, 30 Iulie 2013
Iasi, 30 Iunie 2013
Iasi, 21 Iunie 2013
Iasi, 30 Mai 2013
Iasi, 30 Aprilie 2013
Iasi, 30 Aprilie 2013
Iasi, 08 Aprilie 2013
Iasi, 02 Aprilie 2013
Iasi, 17 Ianuarie 2013
Iasi, 27 Noiembrie 2012
Iasi, 05 Noiembrie 2012
Iasi, 03 Octombrie 2012
Iasi, 03 Octombrie 2012
Iasi, 03 Octombrie 2012
Iasi, 30 Septembrie 2012
Iasi, 17 Septembrie 2012
Iasi, 03 Septembrie 2012
Iasi, 27 August 2012
Iasi, 14 August 2012
Iasi, 13 August 2012
Iasi, 12 August 2012
Iasi, 12 August 2012
Iasi, 27 iulie 2012
Iasi, 25 iulie 2012
Iasi, 10 iulie 2012
Iasi, 15 mai 2012
Iasi, 2012-04-20
Iaşi, 23 FEBRUARIE 2012
Iasi, 2012-02-15
Sala de conferinte 502, etaj V, corp R, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", 28 Ianuarie 2012
Iasi, 4 Ianuarie 2012
Iaşi, 21 Decembrie 2011
Iasi, 20 Decembrie 2011
Iaşi, 13 Decembrie 2011
Iași, 10 DECEMBRIE 2011
Iaşi, 07 Decembrie 2011
Iaşi, 07 Decembrie 2011
DPPD Iasi, 27 ianuarie 2011
» Acasă » E-Universitaria » Sesiuni

Sesiune-pilot

Durata: 4 luni (februarie-mai 2012)

Grup tinta: aprox. 200 cadre didactice din învatamântul primar si preprimar din judetele Iasi si Neamt

Certificarea: la sfârsitul perioadei de formare, se vor elibera "Atestate de formare continua a personalului didactic" (30 credite profesionale transferabile).

Planul de învatamânt:

  • Modulul Tehnici informationale computerizate (108 ore / 30 credite) ce cuprinde urmatoarele discipline obligatorii:
    1. Concepte de baza în tehnologia informatiei
    2. Utilizarea computerului si organizarea fisierelor
    3. Informatie si comunicare
    4. Procesarea de text
    5. Calculul tabelar
    6. Baze de date
    7. Prezentarile

Proiectul nostru se adreseaza exclusiv cadrelor didactice din învatamântul primar si preprimar (ISCED 03) carora le pune la dispozitie un program de formare continua ce se va desfasura în doua etape:

  1. formarea unui grup pilot (alcatuit din 200 de persoane), doar pe un modul în domeniul TIC (Tehnici Informationale Computerizate). Prin aceasta formare se urmareste ameliorarea competentelor digitale ale beneficiarilor, prin accesul la forme moderne de comunicare, facilitate de platforma e-learning a Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi.
  2. formarea unui grup constituit din 1200 de persoane, pentru un program structurat în 3 module, care va începe în luna august a anului 2012 si va continua pâna în luna iulie a anului 2013. Ambele activitati vor fi precedate de câte o activitate de selectie a grupului tinta, activitate care va avea un calendar propriu si care se va întemeia pe o lista cu criterii de selectie specifice.

Pentru grupul-pilot, activitatea de selectie s-a încheiat la data de 27.11.2011.

  • Cadre didactice DOAR din învatamântul preprimar si primar.
  • Cadre didactice care lucreaza în scolile si gradinitele din judetele Iasi si Neamt.
  • Cadre didactice care NU au parcurs si alte programe de formare în sistem e-learning subventionate din fonduri europene.
  • Cadre didactice care NU au parcurs modulul TIC din cadrul unui program de formare continua în ultimii 5 ani.
  • Cadre didactice care AU deprinderi minime de utilizare a computerului si a internetului.
  • Cadre didactice care AU cunostinte minime de limba engleza.
  • Cadre didactice cu vârsta maxima de 58 de ani pentru femei si 60 de ani pentru barbati.

Persoanele selectate se vor deplasa personal la sediul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi (în cazul persoanelor selectate de pe raza judetului Iasi), respectiv la sediul ISJ Neamt (în cazul persoanelor selectate de pe raza judetului Neamt) pentru semnarea contractelor de studii si a celor de subventii.

Cadrele didactice selectate în grupul pilot vor participa timp de patru luni (ianuarie-aprilie 2012), la o sesiune de formare continua în domeniul TIC (Tehnologia Informatiei si a Comunicarii). Acest modul cuprinde 7 discipline si se va derula exclusiv prin intermediul platformei e-learning existenta la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi.

  1. Înscrierea online a candidatilor eligibili: 1 - 27 noiembrie 2011;
  2. Analiza/prelucrarea datelor din formularele de înscriere: 20 - 30 noiembrie 2011;
  3. Comunicarea rezultatelor selectiei: 2 decembrie 2011;
  4. Depunerea online a contestatiilor: 2 - 4 decembrie 2011;
  5. Solutionarea contestatiilor: 5 - 6 decembrie 2011;
  6. Postarea pe site-ul proiectului a listei finale cu numele cursantilor din grupul pilot - 6 decembrie 2011;
  7. Încheierea contractelor de studii si de subventii de catre cursantii din grupul pilot: 7 - 21 decembrie.

Inscrierea la programul pilot se va face exclusiv on-line prin accesarea website-ului nostru www.rifse.uaic.ro unde, începând cu data de 1 noiembrie 2011, va fi activ un formular de înscriere. Acceptarea în procesul de selectie a grupului pilot presupune în mod obligatoriu completarea corecta si onesta a tuturor datelor din respectivul formular.

Anunturi importante!

5 februarie 2013 - Anunt pentru absolventi!:

15 mai 2012 - Anunt evaluare finala!:

20 aprilie 2012 - In atentia cursantilor!: Cadrele didactice din învatamântul primar si prescolar din judetele Iasi si Neamt participante la modulul de formare în Tehnici informationale computerizate derulat prin proiectul RIFSE sunt rugate sa acceseze linkul http://www.rifse.uaic.ro/chestionar de evaluare a grupului pilot.php pentru a raspunde la întrebarile unui chestionar ce vizeaza evaluarea tuturor activitatilor desfasurate în cadrul acestui program. Raspunsurile dumneavoastra vor contribui la optimizarea celei de-a doua sesiuni a programului de formare desfasurat în varianta e learning!

2 februarie 2012 - Anunt al echipei de management pentru cursanti!:

24 ianuarie 2012 - Înscrierea cursantilor pe locurile subventionate s-a finalizat!!!:

16 ianuarie 2012 - A FOST POSTATA LISTA PERSOANELOR INSCRISE PENTRU SESIUNEA PILOT A PROGRAMULUI DE FORMARE:

  • Persoanele care se regasesc în tabelele atasate sunt oficial considerate ca facând parte din grupul pilot al programului de formare care va începe la data de 1 februarie 2012.
  • ATENTIE! Facem un ultim apel catre dvs si va rugam sa analizati propria activitate de formare continua si sa ne anuntati daca ati mai parcurs programe de formare continua finantate din fonduri europene sau fonduri publice prin care ati acumulat cel putin 90 de credite în ultimii 5 ani (2006-2011).
  • Pentru chestiunile legate de activitatea de formare va rugam sa apelati la tutorii formatori dupa debutul activitatiii de formare.
  • descarcă anunţ
  • descarcă lista

11 ianuarie 2012 - PENTRU PERSOANELE ÎNSCRISE ÎN SESIUNEA PILOT A PROGRAMULUI DE FORMARE:

  • Persoanele care s-au înscris pâna la data de 10 ianuarie 2012 sunt acceptate în grupul tinta al sesiunii pilot al programului de formare si, conform Regulamentului de selectie si acordare subventii, îsi pot achizitiona un PC (personal computer), asta însemnând fie un desktop, fie un laptop.
  • Achizitionarea acestui dispozitiv trebuie facuta tinând cont de caracteristicile tehnice sugerate de noi în anuntul din data de 4 ianuarie 2012!
  • Persoanele care nu au semnat Contractul de formare si acordare subventii sunt asteptate la sediul DPPD din cadrul Universitatii "Al I Cuza" Iasi, zilnic între orele 10-16.
  • Listele finale cu numele cursantilor care fac parte din sesiunea pilot a programului de formare din judetul Iasi va fi postata pe siteul proiectului vineri 13 ianuarie 2012 dupa ora 15.
  • descarcă anunţ

4 ianuarie 2012 - SITUATIE SELECTIE LA DATA DE 04.01.2012!:

16 decembrie 2011 - Atentie! A fost postat Contractul de formare si acordare subventii din cadrul proiectului nostru.:

  • Toti cursantii selectati sa faca parte din grupul tinta al sesiunii pilot de formare sunt rugati sa consulte cu atentie acest document.
  • Cursantii selectati din judetul Neamt sunt rugati sa-l consulte cu atentie în vederea semnarii lui în momentul depunerii documentelor pentru dosarul de selectie si subventie.
  • Cursantii din judetul Iasi vor fi anuntati prin intermediul websitului data limita pâna la care trebuie sa se prezinte la sediul DPPD pentru semnarea acestui document.
  • descarcă fişier

16 decembrie 2011 - SITUATIA INSCRIERILOR LA DATA DE 16.12.2011!:

12 decembrie 2011 - SITUATIA INSCRIERILOR LA DATA DE 12.12.2011!:

  • Persoanele care au fost selectate si care doresc sa depuna dosarele cu actele pentru înscriere sunt rugate sa adauge si o copie xerox a certificatului de casatorie pentru persoanele care si-au schimbat numele si o copie xerox a diplomei ultimei institutii de învatamânt absolvite. Diploma de absolvire a colegiului, scolii normale (la care face referire punctul III din procedura de selectie) trebuie depusa în continuare în dosar.
  • Ambele documente trebuie sa fie aduse si în original.
  • descarcă fişier

11 decembrie 2011 - SITUATIA INSCRIERILOR LA DATA DE 11.12.2011!:

29 noiembrie 2011 - In atentia cadrelor didactice selectionate:

  • Va aducem la cunostinta ca in urma completarii formularului de inscriere pe care l-ati accesat, completat si trimis in perioada 1-27 octombrie pentru participarea la formarea in sistem e-learning pentru modulul TIC din sesiunea-pilot ce se desfasoara in cadrul proiectului POSDRU "RETEA INTERREGIONALA DE FORMARE IN SISTEM E-LEARNING A CADRELOR DIDACTICE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR", implementat de Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi si pertenerii sai, ati fost selectat/selectata pentru a va inscrie la sesiunea-pilot.
  • Ca urmare, pana la data de 06.XII.2011, orele 14.00, asteptam CONFIRMAREA sau INFIRMAREA ca doriti sa va inscrieti, parcurgand urmatoarele etape stabilite pentru finalizarea procesului de selectie si inscriere in grupul tinta.
  • Pentru aceasta este OBLIGATORIE:
    1. citirea Regulamentului de selectie, inscriere si acordare a subventiilor si a Anuntului cu date importante care au fost postate pe website-ul proiectului (www.rifse.uaic.ro), ieri, 02.12.2011, odata cu listele candidatilor care au completat formularele de inscriere si au fost selectati, cei declarati posibil inlocuitori si cei care nu pot fi selectati prin neindeplinirea unuia sau a mai multor criterii de selectie. Documentele invocate spre a fi luate la cunostinta cuprind date foarte importante pentru acceptul, confirmarea sau infirmarea continuarii procesului de inscriere de catre Dumneavoastra, de aceea, atragem atentia ca citirea cu atentie si nu doar o simpla lecturare a tuturor conditiilor si stipulatiilor din respectivele documente exprima nota de seriozitate si dorinta Dumneavoastra de a va inscrie in acest program de formare. In cazul in care nu veti fi de acord cu obligativitatea achizitionarii unui PC pana la data prevazuta in regulament (al carui cost va putea fi acoperit partial sau integral prin suvbentiile oferite lunar si nu intregul cuantum intr-o singura transa) precum si cu alte conditii prezentate in Regulament, va rugam sa ne comunicati indisponibilitatea Dumneavoastra de a va inscrie la aceasta sesiune pilot, astfel incat, colegii Dumneavoastra care se regasesc pe lista candidatilor posibil inlocuitori sa aiba sansa sa se poata inscrie in locul Dumneavoastra.
    2. Trimiterea unui e-mail de confirmare sau infirmare de continuare a procesului de inscriere a Dumneavoastra, in care sa transmiteti explicit ca ati citit Regulamentul si ca sunteti de acord cu continuarea etapei de selectie si inscriere. E-mail-ul va fi trimis la getad@uaic.ro, luminita.philipe@uaic.ro, constantin.halangescu@uaic.ro, pana cel mai tarziu la data de 06.12.2011, orele 14.00. Toate e-mail-urile primite dupa aceasta data/ora nu vor fi luate in considerare!!!!
    3. In cazul in care acei dintre Dvs. care nu vor trimite niciun e-mail sau nu vor lua legatura in niciun fel cu echipa de selectie si inscriere a grupului tinta, pana la data indicata, vor fi retrasi de pe lista de candidati selectati si inlocuiti cu persoane de pe lista de posibil inlocuitori, conform eligibilitatii si criteriilor de selectie (exemplu? daca se retrage cineva cu urmatoarele caracteristici: prescolar, femeie, rural, Iasi, automat softul de selectie va inlocui persoana respectiva cu prima persoana din lista de asteptare care se inscrie acestor caracteristici.)
  • Mizand pe seriozitatea si colaborarea Dumneavoastra, va multumim pentru cooperare si interesul aratat fata de proiectul pe care il implementam in sprijinul Dumneavoastra.
  • !!! Va rugam insistent ca mesajul Dumneavoastra sa cuprinda NUMELE SI PRENUMELE si, avand in vedere ca este vorba despre intentia de a participa la un curs de formare in sistem e-learning, sa ne trimiteti mesajele de pe adresele PERSONALE de e-mail, pentru ca toate comunicatele catre Dumneavoastra, username-ul si parola de accesare a platformei vor fi trimise prin aceasta modalitate. In cazul in care nu aveti o adresa de e-mail personala (nu a sotului, varului, fratelui, etc etc) este imperios necesar sa va faceti una si sa ne comunicati urgent!

Pentru cadrele didactice interesate de programul de formare continua în sistem e-learning:

  • Conform graficului activitaţilor din proiect, activitatea de formare continua a cadrelor didactice din învaţamântul primar si preprimar (ISCED 03) se va desfasura în doua etape:
    1. activitate de formare a unui grup pilot (alcatuit din 200 de persoane), doar pe un modul de formare în domeniul Instruirii asistate de calculator, care se va derula în lunile ianuarie, februarie, martie, aprilie 2012. Anterior se va desfasura o activitate de selecţie a grupului ţinta, ce se va desfasura în lunile noiembrie si decembrie 2011.
    2. activitatea de formare continua a unui grup format din 1200 de persoane, pe un program complet de formare alcatuit din 3 module, care va începe în luna august a anului 2012 si va continua pîna în luna iulie a anului 2013. Activitatea de selecţie a acestui grup se va desfasura în lunile iunie-iulie 2012.
Vizitatori: 
Acasa   |    Top   |    Contact
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitaţi: www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Copyright © 2010 | Toate drepturile rezervate. Utilizând acest site, sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile de utilizare.