» Acasă » Evenimente
Lista de evenimente
Evenimentul de finalizare a implementarii proiectului. Masa rotunda
24.08.2013
Finalizarea procesului de validare continua a inscrierii prin formularul electronic
16.07.2012
Incheierea procesului de inscriere a candidatilor prin formularul electronic
15.07.2012
Evaluare finala sesiune - pilot: cursanti RESTANTIERI din judetele NEAMT si IASI
31.05.2012
Evaluare finala sesiune - pilot: cursanti din judetul IASI
26.05.2012
Evaluare finala sesiune - pilot: cursanti din judetul NEAMT
19.05.2012
Debutul SESIUNII - PILOT de formare în sistem e-learning
01.02.2012
Update 20 Ianuarie 2012 - ANUNȚ IMPORTANT PENTRU CURSANȚI
20.01.2012
ANUNT IMPORTANT pentru cursantii care au confirmat intentia de a participa la programul de formare RIFSE!!!!
19.01.2012
Depunerea dosarelor de înscriere - cadre didactice din NEAMŢ (zona Roman)
20.12.2011
Depunerea dosarelor de înscriere - cadre didactice din NEAMT (zonele Piatra Neamt, Targu Neamt, Bicaz)
19.12.2011
Depunerea dosarelor de înscriere - cadre didactice din IAŞI (între orele 13.00-16.00, sediul DPPD)
12.12.2011 - 16.12.2011
Depunerea dosarelor de înscriere - cadre didactice din IAŞI
09.12.2011 - 11.12.2011
Înscrierea candidaţilor
01.11.2011 - 27.11.2011
Debutul activitatii: Dezvoltarea curriculara/transpunerea modulelor astfel incat acestea sa contina si varianta adaptata sistemului e-learning.
01.05.2011
Tutorial aplicatie ID
07.02.2011 - 08.02.2011
Tutoriat pentru optimizarea utilizarii aplicatiei de management
27.01.2011
Lansarea oficiala a proiectului
12.11.2010 - 13.11.2010

Pe 12 şi 13 noiembrie 2010, la sediul Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" din Iaşi, corpul A, Sala Senat, a avut loc lansarea oficială a proiectului Reţea interregională de formare în sistem e-learning a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar. Evenimentul a constituit de asemenea debutul lucrărilor unui seminar naţional, în cadrul căruia s-au analizat problemele specifice formării în sistem e-learning a cadrelor didactice din învăţământul preprimar şi primar şi au fost definite elemente preliminare ale analizei de nevoi care se va desfăşura în perioada următoare în cadrul proiectului.
La lansare au participat membri ai conducerii Universităţii Alexandru Ioan Cuza, d-l Dorin Roşca din partea Centrului Naţional de Formare a Personalului din Învăţământul Preuniversitar, reprezentanţi ai instituţiilor partenere din cadrul proiectului, experţii formatori, membri ai echipei de implementare a proiectului şi alţi stakeholderi.
Vizitatori: 
Acasa   |    Top   |    Contact
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeana, vă invităm să vizitaţi: www.fonduri-ue.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Copyright © 2010 | Toate drepturile rezervate. Utilizând acest site, sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile de utilizare.